U WANNA KNOW SOMETHING?


(läs bara om ni bryr er)
För lite mer än ett år sedan, berättade min mamma att vi skulle flytta till den här lägenheten, hon sa att pengarna inte räckte till längre, eftersom hon va ensamstående mamma utan riktig inkomst blev ett stort hur alldeles för dyrt att betala själv. Jag och mina andra syskon blev ofta lite bortglömmda, allt fokus las ju liksom på Alexi hela tiden, tiden räckte inte till oss andra syskon. Hon sa att flytten skulle innebära att vi skulle få det mycket bättre, att vi liksom skulle må bättre.
Naturligtvis blev jag jätte ledsen när hon berättade det, jag minns att jag grät flera kvällar i rad. Jag hade ju liksom nyss fått ett nytt rum och jag trivdes så himla bra i det huset! 
I början på Juni 2012 flyttade vi hit, och halvåret efter det (alltså fram till jul) var nog värst! Allting var så rörigt, alla blev irriterade på varandra, och det var alltid massa småsaker som var fel osv.

Men nu såhär lite drygt 1 år efter flytten, mår jag alldelles underbart!
Jag har börjat spendera mera tid med min mamma, min lillebror har fått jätte bra assistenter , min lillasyster har börjat bo hos sin pappa igen, jag har jätte bra relation med både mina syskon och föräldrar och jag mår mycket mycket bättre!
 Livet är bra nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)