OM DU BARA VISST HUR DET KÄNNS

Jag tror inte att ni förstår hur besviken jag kan bli på mej själv ibland.
typ när jag får dåligt resultat på ett prov! Eller det behöver inte äns vara ett dåligt resultat, det räcker med att det är sämre än vad jag förväntat mej.

"Tillochmed jag hade bättre än dej"
- Du ska bara veta hur besviken jag blir på mej själv varje gång jag presterar dåligt 

"ååå stackars Jossa som "bara" fick ett C"
-Du vet känslan när man verkligen har pluggat till ett prov? och man är helt säker på att man ska få ett A? 
Nä just det, you should try it

"Du fick ju mer än mej, och jag är nöjd med vad jag fick!"
-Kanske för att du inte har lika stora krav på dej själv som jag har

"Är du besviken över att du fick ett D?!"
-Är man van att få bättre, och man vet att man skulle kunna klara bättre..så är det klart att man blir besviken!

Kände att jag var tvungen att skriva av mej lite :) #nohate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)