Parents:"Your teenage years are the best years of your life!!" Me: "So you're telling me it's getting worse?!!"


Att ha skilda föräldrar är det värsta som finns.
Det är inte bara jobbigt första året efter seperationen..utan alla jävla år som kommer efter den också!
I ungefär 10 år har jag flyttat fram och tillbaka mellan mamma och pappa. Ibland bara över helgen,ibland för flera veckor.
Ett tag höll jag på med två veckor hos pappa, två veckor hos mamma..men det blev så jobbigt.. När jag väl börjat känna mej hemmastad så skulle jag flytta till den andra, och tvärt om
Jag säger inte att det är mina föräldrar som tvingar på mej att flytta emellam. Jag älskar att vara på båda ställena, så jag vill juh bo på båda ställena
Nu är jag hos pappa och mamma olika länge för varje gång. Och är det någon gång jag är hos någon av dom en längre tid, så börjar den andra undra om jag flyttat för evigt. Så på så sätt..längtar jag lite tills jag flyttar hemifrån..slippa välja vart man ska vara någon stans.
Vi gör heller aldrig saker som familjer brukar göra, som att fara på semester eller besöka någon osv
Också är det juh det här med julen Värsta högtiden av dom alla, faaan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)