kvällen va MVG+++

YoungBlood uppträdde på laxfestivalen ikväll,killen i mitten heter Oskar och måste vara en av Sveriges snyggast,haha!
Jag och mina kompisar stog iaf och skrek "Oskar" och han ba "he,hej"
När mina kompisar gått där ifrån,stog jag själv i en svärm full av småflickor,Oskar pekade på mej när han sjön "I wanna be your Youngblood love" och kollade in i mina ögon flera gånger.
Jag formade ett hjärta med mina händer och sträckte dom upp i luften, efter några sekunder pekar han (Oskar) på mej och gör också ett hjärta av händerna,då dog jag lite...
(Skryter gör jag! men det är faktist sant ^^)
Efter uppträdandet stod jag och mina kompisar först i kön för att få autografer, Jag fick även en kram av Oskar!!!!och han undrade hur jag mådde :') Skulle inte ha något emot av att svimma i hans armar direkt..
Efter YB var det Lindas tur att sjunga, även efter hennes uppträdande stog vi först i kön :) När vi står där bakom scen står såklart YB kvar där bakom och äter!! så jag skriker "Hej Oskar" ,Marcus (som är han som står brevid Oskar) puffade till honom lätt så han vände sej om och sa "HEJ"
åhh,önskar kvällen inte tagit slut <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)